NOOLEMÄNG e-poe omanik on Drump Group OÜ, registrikoodiga 12900217, aadress Lastekodu 11, 10115, Tallinn edaspidi Teenuse osutaja) ja klient, kes vormistab NOOLEMÄNG E-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma iskuandmed (edaspidi Teenuse kasutaja), sõlmisid käesoleva E-poe Kasutuslepingu (edaspidi Kasutusleping).
1. Üldsätted
1.1. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel võlaõigusseadusest teistest eesti vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning Kasutuslepingus kokkulepitust.
1.2. Teenuse osutajal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.
1.3. Teenuse osutajal on õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi ilma et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult teenuse kasutajale.
2. Tooted ja ostu sooritamine
2.1. Kõik tooted ei pruugi olla koheselt laos olemas.
2.2. Kui mõni toode puudub laost ja tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab E-poe töötaja kasutajaga ühendust. Sellisel juhul pakutakse välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga.Kui teenuse kasutaja ei ole uute tingimustega nõus võib keelduda tellimusest.
2.3. Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest.
2.4. E-poes olevad tootekirjeldused ei ole ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
2.5. Teenuse kasutaja kinnitab et on vähemalt 18 aastane.
2.6. Teenuse kasutaja kes valib välja soovitud tooted kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakt elektronpost, kättetoimetamise aadress, makseviisi)
2.7. Kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed mis on vajalikud täitmiseks. Osutaja ei vastuta teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
2.8. Müügi protsess algab kui teenuse kasutaja on saatnud E-poe interneti lehe kaudu tellimuse ja saanud kinnituse kauba saadavuse ning tarneaja kohta.
2.9. Müügi protsess lõpeb kui teenuse kasutaja on tasunud tellimuse eest Teenuse pakkuja käest saadud arve ning kauba kätte saanud.
3. Hinnad
3.1. Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
3.2. Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu.
3.3. Kui teenuse osutaja on E-poes muutnud hindu peale kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub e-pood tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Teenuse kasutajal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
3.4. Tellimuse kinnitamisel kuvatakse ekraanile tellimusarve. Pangaülekandega tasumisel märgi selgitusse kindlasti tellimusarve number ning saada tasumist tõestav maksekinnitus e-postiga aadressile info@drump.ee. See kiirendab tellimise täitmist.
4. Tarneaeg, kohaletoimetamise tingimused ja tasumine
Toodete garanteeritud tarneaeg on 7-21 päeva kui toote juurde ei ole kirjutatud teisiti. Üldjuhul jääb toote tarneaeg alla 14 päeva.
Juhul, kui me ei suuda mõnda toodet 21 päevaga tarnida informeerime Teid sellest koheselt. Vajadusel on Teil siis võimalus tellimus tühistada ja me kanname Teile raha tagasi.
Tooted postitatakse pärast raha ülekandmist e-poe kontole.
Maksed toimuvad Maksekeskus AS vahendusel.
Teenuse kasutajal on õigus valida kahe erineva kauba kättesaamisviisi vahel.
Ostja tuleb ise kaubale järgi
Pakk saadakse kätte Tallinnas. Kas telefoni või maili teel lepitakse kokku, mis kell ja kuhu tullakse pakile järele.
Kaubale järele tulles toimub tasumine sularahas.
SmartPOST
SmartPOSTi pakiautomaadid on iseteeninduslikud postkontorid, mis on paigaldatud erinevatesse kaubanduskeskustesse üle Eesti. Pakiautomaati mahuvad saadetised, mille mõõtmed koos pakendiga on maksimaalselt 60x60x60cm. Kauba kättesaamiseks saate valida Teile kõige sobivama pakiautomaadi (täpsem info http://www.smartpost.ee/eteenindus/kiosks). Kui pakk jõuab Teie poolt valitud pakiautomaati, saadetakse koheselt Teie mobiilile vastava sisuga sms ja soovi korral ka e-mail. Sõnum sisaldab infot paki saabumise, automaadi asukoha ja lahtiolekuaegade kohta ning personaalset uksekoodi, mille sisestamisel automaadi puutetundlikule ekraanile ja vajadusel paki eest kaardimaksega tasudes, saate paki automaadist kätte.
Kauba eest peab olema tasutud pangaülekandega Drump Group OÜ arvelduskontole EE061010220275211229 SEB Pangas. Enne rahade laekumist kaupa teele ei panda.
5. Lepingust taganemine enne Teenuse osutajapoolset lepingu täitmist
5.1. Kui teenuse kasutaja soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu osutaja poolset täitmist lepingust taganeda siis kohustub sellest võimalikult kiiresti teenuse osutajale kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil info@drump.ee
E-maili tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Teenuse kasutaja kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).
5.2. Kui taganemisavaldus jõuab osutajani peale teenuse osutaja poolset lepingu täitmist siis toimub lepingust taganemine vastavalt Kasutuslepingu peatükile „Tagastusõigus”.
5.3. Teenuse osutaja kannab teenuse kasutajale tasutud summa tagasi hiljemalt 30 päeva jooksul alates lepingust taganemise soovi kätte saamisest.
5.4. Raha kantakse üle samale arvelduskontole kust toimus selle laekumine teenuse osutajale.
6. Tagastusõigus
6.1. E-poest ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus.
6.2. Tagastatav toode peab olema puuduseta täiskomplektne originaalpakendis ja kasutamata.
6.3. Toote tagastamiseks tuleb esitada vastav taotlus e-mailile info@drump.ee.
6.4. Tagastamisel tuleb esitada kauba ostuarve.
6.5. Tagastamisel kantakse teenuse kasutajale raha tagasi hiljemalt 30 päeva jooksul toote tagastamisest.
6.6. Raha kantakse üle samale arvelduskontole kust toimus selle laekumine teenuse osutajale.
6.7. Tagastamisega kaasnevad transpordikulud katab teenuse kasutaja.
6.8. Juhul kui peale tagastamist ilmneb et tagastus ei vasta Kasutuslepingus toodud tingimustele siis ei tagastata raha.
6.9. E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
6.10. Tagastatud toode jääb osutaja juurde hoiule või tagastatakse. Hoiustamise või kasutajale toote tagastamisega seotud kulud katab teenuse kasutaja.
6.11. Kui ostja on sõnaselgelt valinud e-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea e-pood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
6.12. E-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
7. Isikuandmed ja nende kasutamine
7.1. Kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku teenuse osutajale enda isikuandmete töötlemiseks.
7.2. Tellimuse esitamisel kasutaja poolt sisestatud osutajale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks teenuse kasutajale.
7.3. Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine E-poes tellimuse registreerimisel.
7.4. Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad andmed teenuse kasutaja tellimuse kohta (perekonnanimi, eesnimi, telefoninumber, tarnimisviis, kasutatud makseviis, E-poe Kasutuslepinguga nõustumine müügipakkumiste saatmisega elektronposti aadressil, vabatekstina sisestatud märkuse).
7.5. Isikuandmeid mis on vajalikud kauba vahendamiseks teenuse kasutajale edastakse kulleriteenust osutavale ettevõttele.
7.6. Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.
7.7. Teenuse osutaja jätab endale õiguse edastada kasutajat puudutavaid andmeid juhul edastatakse kes töötleb andmeid seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks isikule kellel on selleks seaduslik õigus kui see toimub Teenuse kasutaja muu isiku elu tervise või vabaduse kaitseks.
7.8. Teenuse kasutajal on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid samuti neid muuta või kõrvaldada andmed registrist.
7.9. Kasutaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil tellimuskinnituse.
8. Kasutamistingimused
8.1. Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Teenuse kasutajale kohustuslik.
8.2. Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „Olen nõus poe kasutamise tingimustega ja täidan neid tingimusteta”, nõustub Teenuse kasutaja, et on tutvunud Kasutuslepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Kasutuslepingus toodud tingimustega.
8.3. Teenuse kasutaja kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seadusele ja headele tavadele vastavatel eesmärkidel.
9. Pretensioonide käsitlemise kord.
9.1. Ekspertiisi teostab Drump Group OÜ esineva puuduse olemasolu ja tekkepõhjuse väljaselgitamiseks
9.2. Kliendi nõudmisel teostatav täiendav tasuline ekspertiis sõltumatu eksperdi poolt juhul kui klient ei ole Drump Group OÜ poolt teostatud ekspertiisi tulemustega rahul
9.3. Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima kauba ostukuupäevast
9.4. Pretensiooni esitamise aluseks müügiarve.
9.5. Pretensioon ei kuulu lahendamisele kui Drump Group OÜ tõestab, et kaubal esinevad puudused on tekkinud tarbija süül
9.6. Kui pretensiooni aluseks oleva toote tootmine on lõpetatud võtab Drump Group OÜ endale õiguse kliendi nõusolekul asendada toode samaväärsega.
10. Vaidluste lahendamine
10.1. Kui ostjal on e-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@drump.ee või helistada telefonil +372 5322 5397.
10.2. Kui ostja ja e-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
10.3. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.